Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Mai aduce rezultate e-bookul gratuit?

Tags: ebook, raport gratuit, blog tyrant, rata conversie, trafic, abonare

Peste intrebarea aceasta am dat fix dupa ce imi pierdusem orice speranta ca o sa gasesc vreun subiect care sa fie util si care sa nu vorbeasca doar despre faptul ca ar trebui impus un regim strict al ploilor, cu impozit si contributii la stat daca vor sa circule libere in zilele lucratoare. Nu de alta, dar azi mi-am uitat umbrela.



Revenind insa la rapoartele gratuite sub forma cartilor electronice pe care le oferim pe site-uri ca premii sau ca bonus la abonare, urmeaza sa vedem daca acestea isi mai indeplinesc scopul sau sunt doar e-book-uri trimise in neantul casutelor de mail.


Expertul din spatele Blog Tyrant e de parere ca rezultatele acestor e-book-uri tin foarte mult de eforturile pe care le depunem pentru ca acestea sa nu fie doar niste rapoarte moarte sau niste pestisori de plastic intr-un acvariu cu apa oxigenata in zadar.

Pe Blog Tyrant rata de conversie in ce priveste abonarea e de peste 10%. Cand avem de-a face cu 800 de vizitatori unici pe pagina de abonare de unde poate fi descarcat si e-book-ul gratuit, este evident ca rata de conversie este mai mult decat multumitoare.

Pe scurt, iata de ce astfel de rapoarte gratuite inca pot aduce rezultate foarte bune (pot creste numarul de abonati, pot fideliza traficul etc.):eboo

1. Cei mai multi vizitatori sunt incepatori.

Blog Tyrant raspunde multor intrebari asa ca e de asteptat ca multi dintre cei care vin pentru prima data pe acest blog sa isi doreasca sa afle cat mai multe. Iar un raport care iti promite sa iti arate cum a crescut traficul cu 120% intr-o singura noapte nu e de dat la o parte doar pentru ca ti se cere o adresa de e-mail, nu?

2. Noile tehnologii mentin populare aceste e-book-uri.

Nu e de mirare ca din print se trece din ce in ce mai mult la online. Trebuie sa fim insa atenti la calitatea pe care o oferim. Atunci cand vrem sa oferim un raport gratuit, trebuie ca promisiunile noastre sa fie indeplinite de informatia regasita in respectivul e-book. In caz contrar, vom avea de-a face cu dezabonari si cu dezvoltarea unei reputatii care va fi greu de indreptat.


3. Oamenii isi dau mai usor adresa de e-mail.

Reticenta fata de inscrierea pe un site a adresei de mail a scazut considerabil. Nu ne mai temem atat de mult ca daca ne lasam adresa vom fi atacati fara mila de e-mailurile de tip spam, iar aceasta datorita faptului ca am devenit mai selectivi in ceea ce priveste paginile web (tinem cont de design, de calitatea continutului, de increderea in brand etc.) unde ne abonam sau facem o comanda.


Avem, asadar, un context destul de favorabil pentru a profita de astfel de rapoarte gratuite. Ce facem insa mai departe pentru a ne asigura ca nu gresim? Raportul nostru trebuie sa fie axat pe domeniul de care ne ocupam si sa trateze o problema anume. Pentru a ne asigura ca raportul nostru ii intereseaza pe oameni, va trebui sa ii facem o scurta prezentare si sa il anuntam prin diferite articole care trateaza subiecte conexe. Ii marim astfel valoarea si ii subliniem importanta si utilitatea.

In concluzie, avem toate motivele sa continuam strategiile bazate pe aceste e-book-uri, mai ales cand ne gandim ca, de cele mai multe ori, costurile sunt minime.


Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016