Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Twitter pentru afacerea ta. Idei creative de aplicat!

Tags: twitter, fani, mesaje, brand, imagine, informatii, cumparator, clienti

In primul rand, organizarea sta la baza oricarei reusite. Asa ca poti incepe prin a-ti construi niste liste de conversatie in functie de oamenii pe care alegi sa ii urmaresti de la bun inceput. Vei sti astfel de unde poti obtine anumite informatii si iti vei gestiona mai usor nu doar fluxul de stiri, ci si timpul. Iar timpul inseamna bani, indiferent de reteaua sociala pe care o alegi ca sa-l consumi.
Nu uita de poza de profil si alege o imagine care sa se potriveasca afacerii tale sau brandului personal. Nu uita ca logo-ul trebuie sa isi pastreze forma si sa fie vizibil chiar daca fotografia de profil este una mai mica.

Poti alege o fotografie cu tine deoarece oamenii comunica mai usor cu o persoana. Nu alege o fotografie la intamplare, ci una care sa denote profesionalism.

Redefineste latura vizuala a brandului si creeaza un design personalizat pentru backgroundul de pe Twitter.

Foloseste Twitter pentru a comunica mai usor cu clientii si pentru a rezolva rapid problemele care se pot ivi. Ofera premii speciale, recompenseaza-i pe cei care retrimit tweet-urile si motiveaza-i sa raspunda atunci cand pui intrebari si iti doresti sa obtii un feedback pe care sa il poti folosi ulterior pentru imbunatatirea afacerii.

Nu trimite informatia in gol chiar daca ti se pare ca numarul tau de fani creste de la o zi la alta. Asigura-te ca informatia ta se adreseaza in modul corect si in directia buna pentru a te putea bucura de beneficiile pe care le ofera aceasta reetea.

Personalizeaza-ti mesajele si verifica-le inainte de a le trimite. Nu uita sa fii constant si sa oferi informatii utile alaturi de mesaje amuzante, avand insa grija ca toate acestea sa tina de specificul afacerii.

Transforma-ti fanii in clienti si consolideaza ulterior relatia brand-cumparator folosindu-te tot de Twitter.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0