Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cand trebuie trimise email-urile pentru a fi eficiente

Tags: email marketing, email promovare, livrare email, studiu

Email marketingul ramane unul dintre cele mai utilizate instrumente de promovare, insa pentru ca impactul sau sa fie cel asteptat trebuie avut in vedere, printre altele, si momentul in care sunt livrate mesajele specifice.
In acest sens, GetResponse, o companie ce realizeaza software pentru campaniile de email marketing, a efectuat o analiza menita sa identifice cel mai bune intervale orare pentru trimiterea email-urilor de promovare.

Pentru asta compania a analizat 21 milioane de mesaje trimise in primul primul trimestru al anului 2012. Asa a constatat ca 23.63% dintre email-uri sunt deschise in prima ora de la livrarea acestora. La doua ore dupa livrare insa, procentul deschiderilor se injumatateste.

Cele mai bune momente din zi in care destinatarii interactioneaza cu email-urile primite sunt intre orele 8.00 – 9.00 dimineata, atat in ceea ce priveste rata de deschideri cat si click-through-urile. In schimb, dupa-amiaza, cele mai bune intervalele orare sunt 15.00 – 20.00 in cazul ratei de deschidere a email-urilor si 15.00 – 16.00 in cazul ratei de click-through.

Totusi, specialistii atrag atentia ca in alegerea celei mai potrivite ore pentru livrarea email-urilor de promovare trebuie trebuie sa se tina cont fusul orar, dar si de obiceiurile de munca din fiecare tara in parte.

Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0