Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

3 greseli de evitat privind reducerea costurilor

Tags: greseli, reducerea costurilor, reducere cheltuielilor, buget, marketing, relatii cu clientii

Atunci cand situatia economica este nefavorabila, companiile sunt tentate sa reduca toate cheltuielile. Insa reducerea bugetelor anumitor departamente poate face mult rau companiei pe termen lung, informeaza Entrepreneur.com.
 Iata care sunt principalele 3 greseli in ceea ce priveste reducerea costurilor:
 
1. Reducerea bugetului destinat departamentului de relatii cu clientii
Atunci cand se panicheaza cu privire la viitorul companiei, majoritatea managerilor au tendinta sa reduca bugetul destinat relatiilor cu clientii. De exemplu, daca detii un restaurant, poti fi tentat sa reduci numarul de chelneri, cerandu-le celor ramasi sa lucreze suplimentar. Insa nu ar trebui. Atunci cand reducerea cheltuielilor afecteaza in mod direct consumatorul, trebuie evitata cu orice pret.
 
2. Reducerea bugetului destinat departamentului de marketing
O alta reactie comuna a antreprenorilor pe timp de criza este sa reduca cheltuielile de marketing, gandindu-se ca acest lucru nu va afecta afacerea. Acest lucru este complet gresit. In cele din urma, economia isi va reveni, iar consumatorii vor fi din nou dipusi sa cheltuie mai multi bani. Daca alegi sa reduci cheltuielile, alegi sa renunti la clientii noi care vor contribui la cresterea afacerii. De asemenea, nu este indicat sa reduci bugetul destinat marketing-ului deoarece competitorii tai au avut probabil acelasi impuls si probabil au actionat in consecinta. Astfel, iti asiguri un avantaj in fata concurentei.
 
3. Reducerea beneficiilor oferite angajatilor
O alta modalitate de a reduce cheltuielile este sa renunti la beneficiile oferite angajatilor. Insa nu ar trebui sa faci acest lucru. Lucrurile marunte sunt cele care conteaza si care ii fac pe angajati sa se simta valorosi si apreciati. Iar angajatii multumiti reprezinta un ingredient cheie al succesului afacerii. Angajatii fericiti iti pastreaza clientii fericiti. Iar daca nu ai clienti fericiti, nu mai ai o afacere.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0