Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

3 lectii de business de la Mark Zuckerberg

Tags: lectii de business, mark zuckerberg, co-fondator facebook, antreprenori incepatori, misiune, dispozitive mobile, business, afaceri

Co-fondatorul Facebook, Mark Zuckerberg, stie mai bine decat oricine ca drumul spre succes este plin de suisuri si coborasuri. Acesta a discutat in detaliu in cadrul unei conferinte TechCrunch despre cateva dintre succesele si esecurile inregistrate de compania sa de-a lungul anilor si a punctat cateva aspecte esentiale pe care orice antreprenor aflat la inceput de drum ar trebui sa le cunoasca.
Iata ce sfaturi a dat Mark Zuckerberg tuturor antreprenorilor incepatori:
 
1. Trebuie sa fii acolo unde sunt clientii tai
La lansare, Facebook a fost destinat computerelor obisnuite. Insa, in intervalul de 8 ani de zile, piata dispozitivelor mobile a cunoscut o adevarata explozie. In prezent, Facebook este folosit mai frecvent de catre utilizatorii de dispozitive mobile decat de utilizatorii de desktop-uri. Zuckerberg sustine ca Facebook este acum o companie destinata dispozitivelor mobile. De ce? Pentru ca acolo se afla majoritatea clientilor.
 
2. Trebuie sa iti recunosti greselile si sa stii cand sa faci modificarile necesare
Dorind sa ofere o experienta imbunatatita pe dispozitivele mobile, in urma cu doi ani de zile, Facebook a inceput sa lucreze la crearea unei infrastructuri pentru dezvoltarea unui site mobil in format HTML5, denumita „Faceweb”. Insa dupa cateva luni de zile in care platforma a fost dezvoltata si testata, compania a descoperit ca aceasta nu aducea beneficiile dorite si s-a hotarat renuntarea la aceasta idee. „Am pierdut doi ani de zile”, a declarat Zuckerberg. „A fost foarte dureros. Probabil ca ne vom uita in urma si vom considera aceasta ca fiind una dintre cele mai mari greseli, daca nu cea mai mare greseala strategica a Facebook. Insa ne-am revenit.”
 
3. Trebuie sa gasesti un echilibru intre misiune si profit
Zuckerberg a declarat anul acesta urmatoarele: „Noi nu realizam servicii pentru a face bani, noi facem bani pentru a realiza servicii mai bune.” Este important ca fiecare companie sa aiba o misiune si sa nu o piarda niciodata din vedere. Pentru a putea executa aceasta misiune, trebuie sa angajezi o echipa extraordinara. Iar pentru a angaja o echipa extraordinara, va trebui sa iti motivezi angajatii prin construirea unei afaceri profitabile si crearea de produse si servicii excelente.
 
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0