Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Adnaliser, primul instrument romanesc de masurare a vizibilatii bannerelor online

Tags: adnaliser, bannere online, publicitate online, tradeads interactive

TradeAds Interactive a lansat, in premiera pe piata de publicitate online, un instrument inovator de masurare a eficientei campaniilor de comunicare. Produsul ne numeste Adnaliser si se bazeaza pe un mecansim care stabileste gradul de vizibilitate al bannerelor din campanii, se arata intr-un comunicat al companiei.
Adnaliser introduce pe piata de publicitate online conceptul de „impresii vizibile” care se refera la numarul de bannere vazute efectiv de utilizatorul de Internet. Gradul de vizibilitate al bannerelor este stabilit conform unor parametri precum procentul din suprafata medie a bannerului vazuta de utilizator si timpul cat utilizatorul a vazut reclama.

Mecanismul pe care se bazeaza Adnaliser este acela de a colecta prin intermediul unui cod JavaScript informatii privind comportamentul bannerului pe site. Adnaliser evalueaza si raporteaza astfel fiecare impresie in contextul real al procesului.

"Ne-am dorit sa aducem acest concept de impresii vizibile si pe piata online din Romania, in conditiile in care in Europa exista foarte putine produse ce aplica o tehnologie similara cu cea a software-ului nostru. Credem ca Adnaliser va contribui la eficienta campaniilor online de comunicare, atunci cand Advertiserii si Publisherii vor afla care este numarul real de afisari contorizate pe campanie. Si, asa cum o dovedesc statisticile nu doar de la noi, dar si din alte piete primare, numarul lor este destul de mic", spune Valentin Oeru (Director Executiv TradeAds Interactive).

In urma unor studii efectuate de TradeAds s-a constatat faptul ca 40% din bannerele livrate nu sunt niciodata vazute de utilizatori.

Scopul Adnaliser este de a furniza categoriilor de publicuri direct interesate de optimizarea campaniilor de publicitate online, rapoarte specifice privind numarul exact de impresii pe care le furnizeaza bannerele din campanii.

Serviciul este disponibil deocamdata doar in varianta beta.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0