Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Bergenbier are site corporate

Tags: bergenbier, site corporate, website bergenbier, hyper active

Cand o afacere are mai multe dimensiuni si branduri e bine ca toate sa se afle sub aceeasi cupola online. Carevasazica e bine sa aiba un site corporate. Fiind unul dintre cei mai activi producatori de bere de pe piata romaneasca, Bergenbier a decis ca a venit timpul pentru un website care sa reflecte cat mai bine identitatea si valorile companiei.
Designul si strategia noului site corporate al Bergenbier a fost realizat de ce agentia Hyper Active si a fost gandit ca o platforma de comunicare pentru toate activitatile si marcile sale, urmarind sa evidentieze spiritul antreprenorial, integritatea si excelenta companiei ca intreg, informeaza un comunicat de presa.



"Ideea a fost sa cream un loc de intalnire pentru toti cei interesati de compania Bergenbier, site-ul fiind de fapt un shortcut catre valorile, brandurile si proiectele Bergenbier. De aici si conceptul nostru, 'The House of Excellence'. Am cautat sa avem o expunere optima a continutului si o coerenta structurala maxima, astfel incat calatoria prin site sa fie usoara, placuta si fireasca", spune Bogdan Gheorghiu (Creative Director, HyperActive).

Designul a pornit de la scutul din logo-ul companiei ce se regaseste si in elementele vizuale ale site-ului. Noul pagina web este intuitiva, interactiva si usor de folosit atat in varianta standard cat si in varianta pe mobil. De asemenea, include canalele de Social Media ale companiei, Facebook si YouTube.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0