Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

De cine se teme Google pe piata de publicitate

Tags: amazon, google, publicitate, reclame online

Desi neasumata oficial, cea mai mare temere a Google nu este legata atat de avantul retelei Facebook, ci mai degraba de o alta companie online care tinde sa devina un concurent redutabil pe piata de publicitate. Este vorba despre Amazon, cel mai mare retail online si cel care atenteaza la suprematia Google ca si principal instrument online de cautare al unor produse.
Cea mai mare parte veniturilor Google provine dintr-un procent relativ scazut de solicitari de cautare si mai ales din acelea care privesc produse specifice. Dar atata vreme cat toate investigatiile online ale consumatorilor incep cu Google, motorul poate fi ambivalent cu privire la comerciantul care va vinde pana la urma produsul. Cu toate astea insa, compania isi primeste banii pe publicitate de la toti si de la fiecare in parte.

Dar Amazon pare sa fi gasit calea catre echilibru si drept urmare si-a ajustat website-ul pentru a putea vinde nu doar propria marfa sau pe aceea a unor parteneri, ci si reclame si link-uri catre alti comercianti cu care compania nu are incheiata nicio intelegere, remarca Business Insider.

Aceste link-uri si reclame pot fi observate in partea de jos a paginii unui produs si sunt mult mai vizibile si mai targetate decat unele dintre rezultatele cautarilor pe Google. In plus, ele apar pe niste pagini ce sunt vizualizate de mii si mii de oameni aflati in cautarea unui produs specific.

Amazon ads

Amazon a inceput asadar sa aiba servicii de publicitate foarte atractive pentru comercianti, servicii care aduc companiei peste 1 miliard de dolari anual. Desigur, aceasta suma este aproape o nimica toata in comparatie cu cele 40 miliarde de dolari pe care le castiga Google, insa ele sunt in crestere si tocmai aceasta crestere este amenintatoare. De altfel, orice suma cheltuita pe Amazon, inseamna practic o suma pe care Google o pierde.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0