Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Este marketingul traditional infrant de cel via social media?

Tags: marketing, social media, social marketing, marketing traditional

Daca stai sa vorbesti cu vreun reprezentat al unei agentii de social marketing, ai putea crede ca marketingul traditional (reclamele tiparite, spoturile radio si TV, emailing-ul direct, PR-ul si chiar banner-ele) a fost cu totul inlocuit de conversatiile directe cu clientul via retelele de socializare.
Argumentul principal este acela ca, in general, clientul s-a debransat de la arterele de marketing traditionale pentru a opta pentru o comunicare mai interactiva si mai personalziata pe telefoane, calculatoare si tablete.
 
Intr-adevar, tehnicile de marketing prin social media si-au castigat locul de instrument util, dar exista si multe mituri in privinta lor.
 
Internetul a schimbat totul pentru toata lumea.
 
Are compania ta clienti in plaja de varsta 18-35 de ani? Produsele companiei tale sunt software-uri ce pot fi descarcate? Sau vorbim despre un hotel despre care apar review-uri online? Daca ai o companie care intra intr-una din categoriile de mai sus, atunci, da, internetul ti-a schimbat tot ce stiai si faceai pana de curand. Daca insa ai o companie business-to-business care are ca public tinta persoane intre 45-59 de ani, poate schimbarea nu este atat de drastica.
 
Social marketing functioneaza la fel de bine ca brand marketingul.
 
Social marketing este ideal pentru relatiile cu clientii. Este si o modalitate excelenta de a extinde relatiile pozitive cu publicul tinta, de a combate PR-ul negativ si de a oferi informatii comerciale rapide. Este un must pentru orice tip de promovare.
 
Totusi, companiile mari inteleg faptul ca social marketingul nu poate de unul singur sa construiasca nivelul de notorietate necesar generarii unor vanzari mari, mai ales daca vorbim de vanzari la nivel national sau global.
 
Spoturile inca functioneaza. O reclama care ruleaza in timpul Super Bowl sau la CNN atrage mai multe perechi de ochi decat o publicare in fiecare zi a unei luni intregi pe un blog (poate daca ajunge pe Huffington Post care are peste 58,7 milioane de vizitatori pe luna sau daca aveti un clip viral, lucru ce nu poate fi tot timpul controlat).
 
Oamenii nu se mai uita la televizor si nici nu mai citesc reviste.
 
Daca ai sub 25 de ani, acest lucru poate fi adevarat, dar show-urile live inca prind la public si mai exista inca reviste pe piata, deci publicul lor nu a murit.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016