Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Facebook anunta la 1 milion de advertiseri activi

Tags: marketing, venituri, venituri din publicitate, facebook

Facebook a anuntat marti ca are acum, la nivel global, 1 milion de advertiseri care au folosit platforma in ultimele 28 de zile, un etalon important pentru compania care cauta sa-si revitalizeze veniturile, relateaza Reuters.
Marea majoritate a acestor advertiseri sunt patroni de companii mici care au dat buzna pe reteaua de socializare.
 
Sefii de la Facebook spera ca reteaua sa sa atraga din ce in ce mai multi advertiseri mici, din moment ce 16 milioane de afaceri locale, cu domenii din cele mai variate, isi creeaza cont aici.
 
Desi este dificil de stabilit cam cati bani cheltuiesc aceste afaceri mici online, in total suma a ajuns la aproximativ 32 de miliarde de dolari in 2012, numai in Statele Unite, conform companiei de cercetare de piata eMaerketer.
 
„Majoritatea detinatorilor de companii mici intra pe Facebook ca utilizatori, apoi isi fac cont de business”, a declarat Dan Levy, director pentru companii mici la Facebook.
 
Tot el a declarat ca Facebook nu planuieste sa le ceara companiilor bani in schibul crearii paginilor de brand.
 
Publicitatea ajunge la 85% din veniturile Facebook care includ si banii de la publicitarii mari. Dar compania incearca sa accentueze cresterea acestui capitol, mai ales in urma scaderii de anul trecut.
 
Trimestrul trecut, facebook a raportat un venit de 1,46 miliarde de dolari, publicitatea ridicandu-se la un procent de 43%, cea mai rapida rata de crestere de dupa 2011.
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0