Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Google a inceput propria-i cuponiada

Tags: google, zavers, cupoane, reduceri cupoane

Devenita o moda, inclusiv la noi, valul reducerilor pe baza de cupoane a ajuns chiar si pe Google. Compania a lansat Zavers, o solutie digitala care le permite retailerilor si producatorilor sa-si recompenseze clientii fideli, se arata intr-o postare pe blogul companiei.
Cu ajutorul Zavers retailerii le pot oferi clientilor fideli cupoane de reduceri relevante pentru ei, crescand astfel numarul de produse din cosul de cumparaturi si rata de retentie a clientilor. Cupoanele vor fi oferite in functie de relevanta lor pentru consumatori, in asa fel incat proprietarii de caini sa nu primeasca cupoane de reduceri la mancarea de pisici, iar parintii de adolescenti sa nu primeasca reduceri la scutece.
 
Pe de alta parte, folosind Zavers, cumparatorii vor putea beneficia de discount-uri atractive pe site-urile lor preferate. Pentru asta ei vor salva cupoanele digitale direct in contul lor, apoi isi vor face achizitiile dorite. Reducerea se va aplica automat, la sfarsitul tranzactiilor, dupa ce cumparatorii introduc datele lor personale.
 
„Spre deosebire de media traditionala, optiunea Zavers le pfera producatorilor noi modalitati de a masura retentia de cupoane si de a analiza preferintele consumatorilor pentru ca astfel ei sa poata gestiona distributia produselor, sa realizeze campanii perfect targetate si sa-si oprimizeze la maxim ROI-ul. De asemenea, Zavers ofera acces la o retea larga de cupoane, deschizand astfel noi oportunitati”, spun reprezentantii Google. 
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0