Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Impactul platformelor mobile asupra email marketingului

Tags: marketing, email marketing, digital marketing, platforme mobile, social media

Peste 40% dintre consumatori isi citesc emailul pe telefonul inteligent, spun studiile. Companiile trebuie deci sa deschida ochii in fata oportunitatii de a trimite mesajul corect pe dispozitivul corect, pentru a creste engagementul.
In primul rand, utilizatorii de smartphone sunt mai predispusi sa citeasca email-uri in loc sa faca telefoane.
 
In al doilea rand, oamenii citesc mai mult pe browserul mobil decat o fac pe orice alt fel de browser. 
 
Asa ca, pentru a-ti construi o strategie pentru paltformele mobile, ia in considerare urmatoarele:
 
1. Subiectul este foarte important, caci da tonul intregului mesaj, al intregii interactiuni.
 
2. Butonul de call-t-action trebuie sa fie chiar un buton, nu un link.
 
3. Mesajul trebuie sa livreze valoare. 
 
4. Vorbeste cu audienta de parca ai sti ceva despre ea (adica fii relevant).
 
5. Testeaza, invata, retesteaza si continua sa inveti.
 
Email marketing-ul ramane piatra de temelie a marketingului digital. Una care atrage venituri, ii mentine pe clienti conectati cu brandul si atrage si crestere pe social media si pe platformele mobile. Si, in sfarsit, cei care-i anuntau moartea au amutit.
 
Email-ul a evoluat. Email-ul nu mai este doar email. Este marketing, social media, este platforma mobila, este o retea pentru publicitate, este o arma redutabila de marketing digital.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0