Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Marketerii romani pot lansa campanii pe mobil prin Breeze Mobile de la Leo Burnett

Tags: breeze mobile, leo burnett, campanii pe mobil, comunicare mobile

Viitorul comunicarii se afla pe mobil. Asta spun majoritatea specialistilor in domeniu si acesta pare sa fie realitatea, daca se ia in calcul evolutia actuala a pietei mobile. Si pentru ca noul mediu de comunicare are caracteristicile sale, e nevoie de produse create special pentru acesta. Iar Leo Burnett a facut un pas important in aceasta directie.
Grupul si-a extins serviciile in domeniul marketing-ului, lansand Breeze Mobile, companie dedicata exclusiv comunicarii mobile. Noua companie isi propune sa comunice pe medii si instrumente mobile, serviciile sale acoperind o gama extinsa de produse ce pleaca din zona site-urilor mobile, a aplicatiilor si a activarilor punctuale, dar  vizeaza si dezvoltarea de mecanici de vanzare sau loializare prin mobil.
 
"Telefonul mobil are capacitatea de a inlocui mare parte din mediile actuale si, din acest punct de vedere, are o miza viitoare foarte mare in mixul de comunicare. Situatia este comparabila ca impact si importanta cu momentul aparitiei internetului in viata utilizatorului. A nu face comunicare pe mobil in anii urmatori are acelasi grad de probabilitate ca a renunta la internet", spune Stefan Iordache (COO al grupului Leo Burnett).
 
Pentru piata de media si marketing din Romania, aparitia Breeze Mobile se datoreaza evolutiei in continua crestere a pietei de telefoanie mobila si utilizarii intensive a internetului  pe mobil de catre romani.
 
"Este foarte posibil ca in 2013, penetrarea telefoanelor inteligente sa ajunga la o cifra critica de peste 20%, iar utilizarea internetului mobil sa depaseasca 50%, intrecand numarul utilizatorilor de internet desktop. (...) Astfel, preconizam ca 2013 este anul in care piata locala de marketing mobil va depasi pragul de 10 milioane de euro.", a adaugat Dan Virtopeanu (Managing Partner al Breeze Mobile).
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0