Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Mega Image sparge gheata: Retailerul a lansat in premiera o aplicatie mobila de promovare

Tags: mega image, aplicatie, coduri qr, interactions

Mega Image a lansat o aplicatie mobila disponibila gratuit pentru sistemele de operare iOS si Android, devenind astfel primul food retailer din Romania ce le ofera clientilor o aplicatie de smartphone branduita.
Prin intermediul aplicatiei, consumatorii primesc recomandari despre produsele, ofertele si promotiile recente si pot totodata afla unde se afla cel mai apropiat magazin Mega Image si ce distanta au de parcurs pana la acesta.

De asemenea, aplicatia vine cu idei si retete culinare, care pot fi trimise pe email sau SMS, dar si cu sfaturi pentru o dieta sanatoasa.



"In fiecare zi ne propunem sa aducem ceva nou clientilor, atat in magazine, cat si in afara acestora, iar aceasta aplicatie este un instrument inovativ prin care clientii pot avea acces la informatii mega utile", spune Raluca Alexandrescu (Marketing Manager, Mega Image).

In plus, retailerul aduce o alta inovatie in domeniul comunicarii la raft. Este vorba despre introducerea codurilor QR pentru o serie de produse selectionate. Prin scanarea acestor coduri clientii au posibilitatea de a se documenta chiar in fata raftului pentru a lua mai usor decizia de cumparare. Codurile vor fi comunicate la raft printr-un wobbler si pe posterele plasate pe vitrinele magazinelor.



In prima faza a proiectului clientii vor putea afla mai multe informatii despre produsele din gama BIO, Delhaize Taste of Insipirations sau Weight Watchers.

Ambele proiecte au fost dezvoltate de Mega Image in colaborare cu agentia Interactions.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.25 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0