Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Mobile Marketing: Tendinte in 2012

Tags: mobile marketing, tendinte 2012, campanii mobil, sms, aplicatii mobile

2011 a fost anul smartphone-urilor, al tabletelor si al social media, dar cresterea lor nu se va opri aici, iar aceasta crestere va atrage tot mai mult atentia advertiserilor. Asadar, ce ne aduce 2012 in materie de mobile marketing?
Desi va fi in continuare utilizat cu preponderenta, SMS-ul nu va fi singurul instrument de promovare, iar campaniile de mobile marketing isi vor diversifica componentele in anul ce urmeaza.
Potrivit estimarilor Syscom Digital, o companie importanta pe piata locala de mobile marketing, utilizarea codurilor QR impreuna cu alte unelte precum web, gaming, voce, Facebook sau aplicatii mobile are un potential de crestere de pana la 50%. In paralel, se vor dezvolta si activitatile call-to-action.
"Aplicatiile pentru device-uri mobile targetate catre consumatori vor fi vedetele anului 2012, diversitatea facilitatilor pe care le ofera acestea determinandu-le sa devina un must pentru orice brand sau retailer important", spune Maia Novolan, Director General Syscom Digital.
De asemenea, se asteapta ca accesarea retelelelor de socializare de pe mobil sa creasca cu cel putin 30-35% in urmatorii 2 ani.
"Cu alte cuvinte, oricand si de oriunde, fara bariere. La fel se intampla si cu jocurile de socializare, ceea ce inseamna ca acele companii care vor marketa jocurile pe telefon se vor putea bucura de proeminenta in comunitatea de profil", crede Maia Novolan.
Odata cu popularitatea smartphone-urilor, va creste si folosirea formatelor video, companiile fiind nevoite sa ia in serios posibilitatile oferite de marketingul video.
Per ansamblu, piata de mobile marketing ca beneficia de o crestere a volumului si diversitatii activitatilor.
"La finalul acestui an piata locala de profil a ajuns la o valoare de cca 7-7,5 milioane de Euro, iar pentru 2012 exista premise sa stagneze valoric intrucat nu valoarea in sine a pietei va creste, ci volumul si diversitatea activitatilor prin scaderea preturilor. Marketerii care folosesc acest canal de comunicare de cel putin 2-3 ani inteleg deja avantajele legate de eficienta, implementarea facila si rezultatele imediate si tocmai de aceea vor diversifica activitatile specific pentru a obtine rezultate cat mai bune insa nu cred ca vor creste semnificativ investitiile in acest sector", este de parere Maia Novolan.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016