Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Nasterea regala: Profitabila pentru marketerii destepti

Tags: marketing, nasterea regala, pampers, twitter

Toata lumea a asteptat cu sufletul la gura nasterea primului copil al Printului William si al Ducesei lui Kate. Si exista si un domeniu in care acest eveniment este imediat profitabil: vanzarile. Citeste mai jos sa vezi cum brandurile destepte l-au folost ca punct de plecare in campanii noi.
Aston Martin
 
Familia regala a avut intotdeauna o slabiciune pentru Aston Martin, asa ca aceasta companie, in colaborare cu producatorul de carucioare pentru copii Silver Cross, a scos pe piata un carucior pentru elite al carui pret este de 3.000 de dolari. De ce costa atat: are un ax al rotilor conceput sa reziste oricarui tip de teren, materialul de baza este Alcantra, frana manuala, acoperis rezistent la apa, cauciucuri performante.
 
Mothercare
 
Mothercare este un binecunoscut producator de articole pentru bebelusi asa ca a lansat o noua gama de produse inscriptionate cu „Born to Rule” si „Princess/Prince in Taining”.
 
Royal Mint
 
Royal Mint scoate pe piata 2.013 monede din argint pe care le va oferi parintilor bebelusilor ce se vor naste in aceeasi zi cu copilul cuplului regal. Royal Mint-urile sunt estimate la 50.000 de lire sterline si sunt marcate cu scutul simbol al coroanei regale. Parintii nou-nascutilor au 60 de zile pentru a ridica moneda comemorativa, facand dovada nasterii in prealabil. 
 
Pampers
 
Brandul Pampers al P&G, alaturi de agentia Saatchi & Saatchi din Londra, a creat o paturica pe care sunt scrise urari adresate cuplului regal pe Twitter. 
 
Pampers a lansat, in acest sens, o invitatie catre fanii pe Twitter sa trimita urari pe #babyblanket. Paturica a fost creata intre 18-21 iulie si a fost expusa in Londra.
 
Postul de radio Star FM
 
Postul de radio independent Star FM isi face un rebranding de scurta durata: o saptamana intreaga, statia se va numi Baby Cambridge, titlu care va fi pus si pe cladirea companiei.
 
Orice DJ care va „gresi” si va mentiona numele vechi al radio-ului va trebui sa doneze 5 lire catre maternitatea Rosie Hospital. 

 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016