Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Noi produse pentru publicitari de la Google

Tags: google, brand activate, active view, grp

Google a lansat o suita de produse noi pentru marketeri care le vor face viata companiilor mai usoara. Cel putin din punct de vedere publicitar. Brand Activate este o initiativa care comprima doua produse noi: Active View si Active GRP.
Aceste servicii le ofera companiilor posibilitatea de a afla cand sunt vizualizate reclamele postate pe internet pentru ca astfel acestea sa isi poata ajusta campaniile de marketing in functie de raspunsul publicului.

Active GRP are la baza asa-numitul Gross Rating Point – ce masoara audienta, fiind utilizat si in televiziune – in vreme ce Active View spera sa impuna un standard in publicitatea online. Ambele sunt menite insa sa masoare cat timp ramane o reclama pe ecranul utilizatorului si cat din aceasta este vizualizata. Daca cel putin 50% din reclama apare pentru cel putin o secunda se considera ca a fost vizualizata.

Ambele optiuni au fost lansate astazi, insa acesta pare a fi doar inceputul intrucat Google spera ca brandurile sa devina din ce in ce mai atrase de publicitatea online.   

“Credem ca investitiile semnificative in instrumente care sa masoare eforturile brandurilor pot creste substantial piata publicitatii online. Ne straduim sa realizam astfel de instrumente utile brandurilor”, spun reprezentantii Google.   
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0