Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Noua economie inseamna un nou tip de marketing

Tags: comert electronic, notorietatea brandului, plan de business, clienti, targetare

Un marketing bun inseamna sa tinem pasul cu economia care a trecut prin schimbari importante in ultimii ani. Cele mai bune companii combina in prezent elemente din economia "invechita" si cea actuala pentru a construi un model eficient de business si pentru a creste valoarea afacerii.



Dezvoltarea comertului a dus la inchiderea multor afaceri din mediul real atunci cand retailerii precum Yahoo, Amazon sau ebay au reusit sa se dezvolte rapid in niste segmente de piata, facand unei cereri la care distribuitorii mai mici nu au reusit sa mai raspunda in timp util. Aceasta schimbare de paradigma a obligat comertul traditional sa se transforme sau, in caz contrar, sa isi accepte destinul falimentar.

Daca in vechea economie se mergea pe productia in masa bazata pe o structura omogena a pietei, astazi mediul online ofera resurse nelimitate atunci cand vorbim de targetare si de directionarea produselor potrivite catre segmentul de public pertinent.
    
Cu toate acestea, targetarea adusa la un nivel mai inalt presupune, de cele mai multe ori, costuri ridicate pentru companiile care incearca sa isi personalizeze produsele cat mai mult si sa indeplineasca astfel cerintele ridicate ale clientilor.

O alta schimbare importanta este cea care tine de dezvoltarea brandului. Daca inainte companiile se axau in principal pe publicitate pentru a creste notorietatea brandului, astazi accentul cade pe a oferi produse care sa depaseasca asteptarile clientilor, fiind urmarita si dezvoltarea relatiilor de lunga durata cu acesti cumparatori.

Strategiile de marketing si-au schimbat si ele astfel modul de organizare si conceptele de baza. Cele mai multe afaceri se concentreaza asupra mediului online, mai ales ca din ce in ce mai multi oameni prefera sa cumpere de pe Internet, manipuland astfel in mod involuntar directia spre care se indreapta afacerile si, implicit, comertul.

Grija fata de client si fata de relatia de incredere a crescut considerabil, mai ales ca in mediul online feedbackul legat de calitatea unui produs se transmite cu usurinta si adevarul iese intotdeauna la iveala.

Noul tip de comert este, in mod cert, cu mult mai eficient si, ce e mai important, se afla intr-o continua dezvoltare. Daca un plan de business reusea sa fie viabil ani de-a randul in vechiul tipar, prezentul demonstreaza cat de rapid pot astazi sa nu mai functioneze niste planuri care erau productive cu doar cateva luni in urma.



Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016