Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Oaia castigatoare: Aplicatia de promovare a festivalului Anim'est a fost premiata de americani

Tags: prinde oaia, aplicatie, anim'est, senior interactive, mobile webawards

S-ar parea ca nu doar reclamele si campaniile romanesti sunt pe gustul strainatatii, ci si publicitatea de ultima generatie, mai exact, aplicatiile mobile. Una dintre creatiile romanesti in materie a fost desemnata ca fiind cea mai buna aplicatie de promovare a unui eveniment chiar pe taramul inovatiilor de gen, in SUA.
Senior Interactive a castigat premiul "Best Events Mobile Application" la Mobile WebAwards pentru aplicatia mobila „Prinde oaia!”, creata pentru promovarea festivalui Anim'est din toamna anului trecut.

Plecand de la ideea ca bucurestenii sunt obisnuiti sa vada peste tot oaia Anim'est in timpul festivalului, orasul a fost impanzit cu un layer de AR (augmented reality) in care puteau fi gasite 16 tipuri de oi sub forma de animatii 3D. Utilizatorii care descarcau aplicatia si gaseau cel putin 6 tipuri diferite de oi puteau castiga pass-uri sau bilete pentru festival si diverse obiecte promotionale.



In doar patru zile, aproximativ 1.000 de iubitori de animatii au umblat prin Bucuresti pentru a descoperi peste 2.100 de oi.

"Fie ca a fost neagra, roz, alba, mica, mare sau creepy, oaia Anim’est a cazut in plasa telefoanelor mobile. Cu cat mai multe oi prinse cu atat mai bine… pentru vanatori. Ne-am distrat sa punem oi peste tot prin Bucuresti", spune Vasile Alboiu (Creative Director, Senior Interactive).
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0