Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Play Store si App Store, cimitir de aplicatii

Tags: marketing, aplicatii mobile, play store, app store

Magazinele de aplicatii de la Google si Apple au, cumulat, aproximativ un milion de produse. Insa peste jumatate din acestea nu prezinta niciun interes pentru utilizatori sau dezvoltatori deopotriva, scrie VentureBeat.com.
60% din aplicatiile  App Store nu au fost niciodata actualizate si au mai putin de 10 recenzii. 41% din cele din Play Store sunt in aceeasi barca. Situatia este si mai neagra in cazul Windows Phone, unde procentul ajunge la 69%.
 
Datele sunt furnizate de StarDust, un serviciu de testare a utilizarii telefoanelor mobile. StarDust a comparat numarul total de aplicatii, dezvoltatorii, rata de lansare a noilor aplicatii, detaliile de monetizare in cazul a trei mari magazine: Play Store, App Store, Windows Phone Store. 
 
Concluzie: succesul in era mobila nu este atat de usor tangibil.
 
80% dintre recenziile la aplicatiile de pe App Store vin in primele 18 zile de la lansare, in 16 zile la Play Store si in 13 zile pentru Windows Phone Store.
 
Jumatate din aplicatii nu sunt niciodata actualizate, un semnal clar ca nu ajung la un nivel semnificativ de utilizare sau la unul de ROI. 
 
Magazinul Apple este inca rege la venituri, jumatate din aplicatiile sale fiind platite, comparat cu 32% din cele pentru Android. Insa Google Play continua sa-si creasca veniturile de doua ori mai rapid.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0