Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Premiera in Romania: Aplicatie AR lansata in benzinarii

Tags: aplicatie ar, benzinarie, rompetrol, virtu si ala, aloe vera hkk, smite

Daca ati calcat recent intr-o benzinarie Rompetrol, cu siguranta ati calcat si peste Virtu si Ala, doua mascote indragostite de aloe vera, care va zambesc frumos de pe un sticker lipit de podea. Rolul lor este sa va trimita in lumea virtuala prin intermediul unei aplicatiii de Augmented Reality. Vorbim practic despre prima aplicatie de Augmented Reality folosita in benzinariile din Romania.
Aplicatia a fost creata de SMITE pentru promovarea sucului Aloe Vera HKK in cadrul unei campanii ce se desfasoara in reteaua de benzinarii Rompetrol, in perioada 1 august – 30 septembrie 2012.

"Desi un concept relativ nou in Romania, Augmented Reality este un procedeu aflat la indemana agentiilor de publicitate locale, care permite o interactivitate mai buna cu consumatorul si nu necesita investitii mari financiare, ci doar creativitate. Ideea campaniei sustine insusi produsul, prin proprietatea lui naturala; de acolo si ideea de a da nastere unor bucati de aloe vera care sugereaza prospetimea fructelor si energia pe care ti-o ofera", a spune Florin Maxim (Managing Partner, SMITE).

Campania este vizibila prin intermediul unor buline pozitionate pe podea, ce contin coduri QR care, odata scanate, trimit catre o animatie 3D cu doua personaje hazlii si animate - Virtu si Ala. Clientii primesc astfel un cod in baza caruia primesc o sticla de 0,5 l de suc Aloe Vera HKK.

De asemenea, campania este sustinuta de afise si wobblere, prezente in benzinariile Rompetrol pe tot parcursul acesteia.

Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0