Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

S-a lansat primul proiect de Live Augmented Reality instore din Romania

Tags: unilever, rexona men, live augmented reality, campanie instore, augmented reality, mobile works

Realitatea augmentata pare sa prinda la publicul roman. Dupa cateva campanii care au utilizat noua tehnologie, iata si primul proiect de Live Augmented Reality instore din Romania, proiect care a luat forma unei campanii a Unilever.
Realizata de Lowe Vibe si Mobile Works, campania se adreseaza tuturor barbatilor pasionati de masinile cu nenumarati cai putere sub capota si este activata instore, in retelele Cora, Carrefour si Real din tara, exclusiv la standurile brandurilor de Men Care ale companiei Unilever – Rexona Men si Clear.

Conceptul din spatele aplicatiei de Live Augmented Reality isi propune sa dezvaluie consumatorilor o experienta deosebita din culisele grandioaselor evenimente de curse de automobile. Astfel, oricine trece prin dreptul standurilor speciale Unilever dedicate Men Care din cele trei lanturi de hipermarketuri are ocazia sa “se intalneasca” live cu doua hostesse, ce se pregatesc sa dea startul cursei.

In cadrul campaniei, se pot castiga premii precum excursii pentru doua persoane la Marele Premiu al Belgiei, o excursie de doua persoane la Monza, in Italia, sau un pachet special cu tratament VIP pe circuitul Paul Ricard din Franta, unde castigatorul va avea ocazia sa conduca bolidul de curse direct pe circuit.

“Acum o luna am primit o invitatie foarte tentanta de la Unilever pentru un public si mai tentant: barbati puternici, in cautare de aventura, care iubesc adrenalina. Cum sa ii facem sa se simta si mai bine in largul lor? Ideea noastra a fost sa le oferim participantilor o prima demonstratie – live - a unui eveniment cu adevarat special, sansa de a participa la unul dintre cele mai populare trei circuite auto din lume. Suntem mandri ca am dezvoltat un proiect deosebit, in premiera la noi in Romania, si ca am putut oferi tuturor o experienta uimitoare chiar in timp ce se afla la cumparaturi.” a declarat Alexandru Tarog (Manager Lowe Vibe).

Campania se desfasoara in perioada 17 iulie - 31 august, proiectul de Live AR fiind activat treptat, in fiecare dintre cele trei retele de hipermarketuri, prima fiind Cora, urmata de Carrefour si de Real.


Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0