Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Secretul fericirii este...

Tags: marketing, fericire, bani, clasa mijlocie

Multi oameni spun ca ar fi mai fericiti sa castige mai multi bani, dar, in special cand vine vorba de clasa mijlocie, important nu este sa ajunga la o suma specifica, ci ca aceasta sa fie mai mare decat cea de pe cardul vecinului.
Un studiu realizat in Statele Unite care a comparat nivelurile de venit cu cele de fericire a descoperit relatia prin care oamenii asociaza fericirea cu banii.
 
Autoarele Enrichetta Ravina, asistent universitar la Columbia University, si Karen Dyan, vicepresedinte la Brokkings Institution, spun ca in special cei din clasa mijlocie sau imediat superioara spun ca fericirea lor depinde de cati bani au in comparatie cu cei din jur.
 
Cei care castiga foarte putin nu-si pun aceasta problema, poate pentru ca, explica Ravina, sunt prea preocupati de nevoile zilnice si nu mai au vreme sa se compare financiar cu altii.
 
La capatul opus al scalei, cei mai bogati nu-si definesc fericirea in termeni de venit.
 
Clasa mijlocie, pe de alta parte, detine resursele pentru a-si acoperi necesitatile si ii invidiaza pe cei mai instariti. Prin urmare, incearca sa interactioneze cu bogatasii, cumparandu-si locul in inalta societate, prin achizitii vizibile, cum ar fi masini scumpe.

Sursa foto: www.sxc.hu
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0