Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

STUDIU: Facebook nu se bucura de increderea utilizatorilor sai

Tags: facebook, incredere, publicitate, reclame, actiuni facebook, utilizatori, confidentialitatea datelor

Facebook se pregateste sa dea lovitura pe bursa, insa nu poate spune ca se bucura de increderea utilizatorilor sai.
Conform unui studiu recent realizat de Associated Press si CNBC, majoritatea utilizatorilor Facebook nu sunt interesati de publicitatea si continutul sponsorizat disponibil pe site si nici nu au incredere ca reteaua de socializare le respecta dreptul la confidentialiatea datelor personale.    
 
Studiul, realizat in perioada 3 mai – 7 mai, la care au participat 1.004 persoane cu varsta de peste 18 ani, a dezvaluit faptul ca 54% dintre utilizatorii Facebook nu ar achizitiona niciodata bunuri sau servicii prin intermediul retelei de socializare, declarand ca nu considera ca acestea prezinta siguranta.
 
57% dintre participanti au declarat ca nu ar da niciodata click pe o reclama sau alt fel de continut sponsorizat de pe Facebook, doar 4% declarand ca obisnuiesc sa acceseze reclamele disponibile pe platforma de socializare.
 
Compania continua sa faca profit de pe urma reclamelor, insa avand in vedere ca eficienta unei reclame este data de numarul de accesari, este posibil ca multe companii sa nu mai fie atat de dornice sa investeasca in publicitatea pe Facebook. In primul trimestru al acestui an, 82% din profitul Facebook a fost generat de vanzarile din publicitate.
 
De asemenea, publicul nu este pe deplin convins ca actiunile Facebook reprezinta o investitie profitabila, jumatate dintre cei intervievati declarand ca platforma este supraevaluata la bursa. Utilizatorii nu au mare incredere nici in Mark Zuckerberg, tanarul geniu din spatele retelei de socializare, doar 18% dintre repondenti declarandu-se convinsi de abilitatile acestuia de a conduce o companie atat de importanta.
 
Iar in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale, este stiut faptul ca majoritatea utilizatorilor nu au incredere ca Facebook le protejeaza cu adevarat intimitatea si drepturile. 59% dintre participantii la studiu au declarat ca nu au deloc incredere ca Facebook le respecta confidentialitatea. Cu toate acestea, insa, reteaua continua sa creasca, numarul utilizatorilor depasind in prezent 901 de milioane.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0