Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Studiul ROADS: Piata romaneasca de publicitate online a scazut cu 7,3 % anul trecut

Tags: studiu roads, publicitate online, romania, google, facebook

Valoarea raportata a pietei de publicitate online din Romania in 2011 s-a ridicat la 91,8 milioane de lei (21,7 milioane euro, calculat la cursul mediu anual), potrivit ultimului studiu ROADS referitor la piata de publicitate online, realizat de IAB Romania si PwC Romania.
In 2011, veniturile din publicitate online pentru toate companiile participante la studiu au crescut cu 7%, comparativ cu 2010. Cu toate acestea, raportat la grupul de referinta, adica luand in calcul exclusiv companiile care au participat la studiu si in 2010, veniturile din 2011 au scazut cu 7.3%.
 
Veniturile inregistrate de cele 22 de companii participante la studiu intre iulie-decembrie anul trecut se ridica la 48 milioane lei, in crestere cu 10% comparativ cu S1 2011 si cu 9% mai mari decat veniturile inregistrate in S2 2010.
 
In a doua jumatate a anului trecut cele mai mari investitii in online au fost facute de companiile de telecomunicatii, urmate de cele din domeniul financiar si auto. De asemenea, ca si in ultimii doi ani, telecomul este sectorul care conduce clasamentul valorii anuale a investitiilor in publicitate online.
 
Urmatoarea editie a studiului realizat de IAB Romania si PwC va demara culegerea de date la inceputul lunii iulie 2012 si va acoperi primul semestru al anului 2012.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0