Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

UE a pus gand rau motorului Google si retelei Facebook

Tags: uniunea europeana, reglementari, confidentialitatea datelor, google, facebook, masuri

Desi atat Google, cat si Facebook si-au mai adaptat politicile care reglementeaza confidentialitatea datelor utilizatorilor, niciuna dintre ele nu are parte de liniste in aceasta privinta.
Facebook, Google si alte companii cu activitatea online ar putea sa intampine dificultati inca si mai mari in ceea ce priveste utilizarea informatiilor personale ale internautilor, daca UE va decide sa ofere acestora din urma mai mult control asupra datelor personale, noteaza wall-street.ro.

Uniunea Europeana are in plan limitarea dreptului companiilor de a folosi si a vinde in scop publicitar date ale utilizatorilor, precum obiceiurile de browsing, mai ales atunci cand utilizatorii nu sunt constienti de acest lucru.

“Utilizatorii trebuie sa cunoasca ce se intampla cu informatiile lor.  De asemenea, utilizatorii trebuie sa isi dea acceptul – sau sa respinga – folosirea datelor lor”, este de parere Jan Philipp Albrecht, membru german al Parlamentului European si cel care conduce grupul de initiativa.

Modificarile, care urmeaza a fi facute public in curand, vor trebui discutate si acceptate de cele 27 de state membre UE. Daca acestea vor intra in vigoare, companiile care incalca regulile risca sa fie amendate cu 0,5-2% din veniturile anuale.

Cantitatea de informatii preluata de pe Internet a crescut constant, cu viteza, in ultimii ani. Experti din SUA estimeaza ca fiecare utilizator de Facebook produce, in medie, 10$ pentru companii facand click pe reclamele afisate pe reteaua sociala.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0