Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Yahoo introduce Genome: o noua solutie pentru reclame targetate

Tags: yahoo, genome, bigquery, instrumente de marketing, reclame targetate, comportamentul cosumatorilor, colectare date

Yahoo a anuntat lansarea unui nou instrument de marketing denumit Genome. Acesta le va permite companiilor sa realizeze reclame si campanii de marketing mai targetate, urmand sa devina disponibil incepand din luna iulie a acestui an.
Genome va facilita publicitarilor online accesul la cantitati mari de date referitoare la comportamentul consumatorilor, informatii ce au colectate de retelele Yahoo pe parcursul timpului. Acest instrument le va permite de asemenea companiilor sa isi implementeze propriile date referitoare la publicitatea targetata, care vor fi combinate cu datele colectate de Yahoo.
 
Yahoo precizeaza ca Genome le va permite marketerilor sa organizeze datele deja existente, oferindu-le rezultate care pot duce la cresterea valorii brandului, a profitului si a ratelor de conversie.
 
Acest anunt vine la doar cateva saptamani dupa ce gigantul Google a anuntat propriul serviciu in cloud – BigQuery - ce le permite companiilor sa uploadeze si sa analizeze cantitati enorme de date. BigQuery difera insa de Genome prin faptul ca le permite companiilor sa utilizeze infrastructura Google pentru analizarea propriilor seturi de date aferente diferitelor aplicatii.
 
Ambele instrumente de marketing au fost introduse ca urmare a nevoii tot mai accentuate de dezvoltare a unor tehnologii care sa ajute companiile sa administreze si sa analizeze volume mari de date rezultate din sistemele de cloud computing sau social media.
 
Din ce in ce mai multe companii aleg sa utilizeze instrumente de analizare a datelor, iar Yahoo si Google incearca astfel sa le ofere acestora servicii ce pot fi utilizate fara a mai fi nevoie de investii suplimentare in infrastructura.

Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0