Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 metode prin care Social Media iti poate distruge reputatia

Tags: social media, reputatiem companie, fotografii, etichetari

Cu toate acestea, atunci cand platformele online nu sunt folosite corespunzator, pot fi periculoase si pot distruge instant reputatia unei companii sau a unei persoane.
Iata activitatile care pot afecta imaginea online a unei persoane si cateva sfaturi pentru a le evita.

1) Postarile plictisitoare

Postarile plictisitoare ascund latura unica, deosebita, a personalitatii tale. Ofera o perspectiva proaspata unei postari mai vechi pentru a nu-ti plictisi vizitatorii. Asadar, ideea este sa iti dezvolti simtul umorului si al imaginatiei, cel putin atunci cand intentionezi sa postezi diverse comentarii pe site-urile de socializare. Asta este reteta succesului, daca vrei sa fii remarcat!


2) Nu ii respecti pe ceilalti

Platformele de socializare nu reprezinta un loc ideal in care sa iti rezolvi problemele cu ceilalti. Sa ii insulti pe ceilalti pe site-urile de socializare este ca si cum patronul ridica tonul la un angajat si il mustreaza intr-un magazin plin de clienti. Asta va atrage intotdeauna atentia, insa nu este felul de atentie pe care sa ti-o doresti! Din pacata insa, cu cat ajungi mai important in mediul online, cu atat oamenii vor incerca sa "arunce cu pietre" in tine. Orice s-ar intampla, evita sa ripostezi in public! Sterge comentariile negative, blocheaza accesul persoanelor rauvoitoare la profilul tau  si in functie de tipul conflictului alege daca trebuie abordata problema in privat sau daca iti vezi mai departe de treaba ta.


3) Esuezi in promovarea celorlalti

Cand incepi sa iti construiesti propria afacere si sa iti dezvolti o retea puternica, trebuie sa iti formezi o reputatie care sa ii scoata in evidenta si pe cei din jurul tau. Nu numai ca asta iti va oferi un credit pozitiv in fata clientilor, ci va arata ca te simti comfortabil cu succesul obtinut in urma muncii tale si ca ii poti promova si pe altii in industria in care activezi.


4) Nu raspunzi la comentarii

Sa nu raspunzi la comentariile postate pe blogul tau sau pe oricare alta platforma social media nu este diferit de inceperea unei conversatii cu o persoana pe care apoi sa o ignori. Monitorizeaza comentariile si intrebarile de pe site-urile tale si raspunde-le vizitatorilor tai cat mai rapid, pentru a arata ca iti pasa si pentru a-i face sa iti devina cititori/clienti fideli.


5) Esti etichetat in fotografii compromitatoare

Fiecare dintre utilizatorii platformelor de socializare a fost etichetat macar o data intr-o fotografie al carei titlu era "Nu asa arata de obicei". Desi la inceput poate parea amuzant, gandeste-te de doua ori inainte sa accepti sa fii etichetat in fotografiile prietenilor. Ca proprietar al unei afaceri, trebuie sa fii grijuliu pentru felul in care vei fi perceput in public. Scoate-ti etichetarile si sterge pozele nepotrivite, care iti pot crea o imagine nefavorabila.
 
 
Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016