Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

60% dintre consumatori vor ca brandurile sa le raspunda pe retelele sociale

Tags: social media, comunicare branduri, comunicare social media, studiu, comentarii retele sociale

Daca nu esti pe retelele sociale, aproape ca nu existi. Dar daca esti, e musai sa intreactionezi si sa oferi feedback. Asta cel putin in cazul brandurilor.
Aproape 60% dintre consumatorii din intreaga lume se asteapta ca brandurile sa le raspunda cererilor, reclamatiilor si comentariilor legate de serviciile si produsele lor efectuate in retelele sociale. Daca nu la toate, cel putin la marea majoritate a lor.
 
Trei sferturi dintre respondentii din China au spus ca s-au folosit de social media pentru a transmite mesaje legate de experienta cu un brand. Apoi, brazilienii se situeaza imediat dupa chinezi din acest punct de vedere cu un procet de 68%, in vreme ce consumatorii din SUA si Marea Britanie au postat comentarii pe platformele sociale in proportie de 48% si respectiv 45%.
 
Existenta unui feedback din partea brandurilor are un impact semnificativ in ceea ce priveste perceptia asupra acestora si a deciziei de achizitie. 46% dintre consumatori au admis ca respecta brandurile care le raspund mesajelor postate in retelele sociale si care contribuie la discutiile privind serviciile de care au beneficiat clientii lor.
 
Ei bine, si daca au asteptari in privinta comunicarii cu brandurile, consumatorii nu se sfiesc sa le ofere acestora informatii personale care sa le ajute sa isi imbunatateasca serviciile. 67% dintre ei nu au o problema cu distribuirea datelor personale pentru a fi utilizate in acest scop.
 
Toate aceste date sunt parte a unui studiu realizat la nivel international de Arnold Worldwide si citat de Mashable.com. Esantion a fost format din 2.400 de persoane din SUA, Marea Britanie, Brazilia si China si a fost realizat in luna aprilie 2012.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0