Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Aplicatia care-i face pe bautorii de bere sa vada nu cai verzi pe pereti, ci gnomi

Tags: bere, gnomi, campanie, bere belgiana, aplicatie, realitate augmentata

Un mic brand belgian de bere spera ca micile creaturi sa-i ajute sa-si sporeasca vanzarile in Statele Unite, la celebrarea a 30 de ani de existenta. Gnomii, acele creaturi fantastice cu caciuli conice clorate, formeaza baza acestei campanii de promovare, scrie clickz.com.
Firma de branding si design Anthem Worldwide a creat campania de care vorbim pentru berea belgiana Brasserie d'Achouffe. Celebrarea este centrata pe o sarbatoare de patru zile numite "Saptamana gnomilor" ce va include degustari de bere si o aplicatie de realitate augmentata si va culmina cu cel mai mic toast din lume.
 
Aplicatie The Little Gnome (Micul gnom, n.r.) le permite clientilor care au un iPhone sau un telefon cu Android sa acceseze continut virtual punand telefonul deasupra suporturilor de pahare branduite. Gnomii de pe suportile de carton vor prinde viata si vor incepe sa danseze.
 


Aplicatia The Little Gnome (Micul gnom, n.r.) le permite clientilor care au un iPhone sau un telefon cu Android sa acceseze continut virtual punand telefonul deasupra suporturilor de pahare branduite. Gnomii de pe suportile de carton vor prinde viata si vor incepe sa danseze.
 
Exista trei tipuri diferite de suporturi de pahare si, prin urmare, trei animatii diferite. In cursul acestui an, vor fi create noi aplicatii care includ experiente virtuale declansate de sticle, de data asta.
 
Lansarea campaniei a avut loc pe 31 mai si, in prima saptamana, aplicatia a fost descarcata de 1.000 de ori. A fost ales gnomul ca personaj central al campaniei, deoarece legenda spune ca, data de 6 iunie 2012 este cea de-a 6.666-a aniversare a momentului in care gnomii au gasit apa magica in tinutul ce avea sa se numeasca Belgia si au folosit-o la fabricarea berii. Ultimii gnomi care au trait pe pamant au dat reteta unor belgieni, in 1982. Si asa a luat nastere Brasserie d'Achouffe. Si etichetele de pe sticla, dar si website-ul brandului includ imagini cu gnomi.
 

Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0