Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Brand-urile sunt acuzate de comportament antisocial pe Facebook si Twitter

Tags: brand, social media, oameni, facebook, twitter, marketing

Social media functioneaza. Ii face pe oameni sa cheltuiasca mai multi bani, ii face pe oameni sa se conecteze cu mai multi consumatori. Nu se reduce totul la conversatie, ci trebuie sa se puna in discutie si ideea de valoare si de rezultate dorite.
Oamenii de marketing nu au reusit sa se conecteze cu consumatorii pe retelele de socializare, pentru ca nu si-au adaptat strategiile la cultura diverselor retele individuale de socializare, conform expertului britanic in social media, Brian Solis, citat de marketingmagazine.co.uk.

Solis, director la grupul de cercetare Altimeter, a spus ca fiecare retea de socializare are propria cultura. Prin urmare, aceste brand-uri care pun acelasi continut pe Facebook si Twitter adopta o strategie antisociala de marketing.
 
Solis a avertizat ca volumul mare al mesajelor din partea unei marci pe retele de socializare, cum ar fi Facebook, risca sa indeparteze consumatorii.
 
La fel ca si "cecitate fata de reclamele tip banner", cand faptul ca reclamele poze au fost respinse de public, iar piata de marketing a fost lansat, volumul zgomotului pe platformele de social media risca sa produca "cecitate fata de social media".
 
Solis a mai adaugat ca exista o bresa intre ceea ce consumatorii isi doresc de la retelele de socializare si ceea ce cred brand-urile ca isi doresc. Un sondaj aplicat de IBM la inceputul acestui an arata ca dorintele consumatorilor sunt implinite daca primesc reduceri si oferte speciale, iar oamenii de marketing cred ca vor sa-si construiasca o comunitate.
 
Fals. Pentru ca tendinta actuala este ca retelele de socializare sa-si schimbe "graficele de integrare sociala" (conexiunea consumatorilor cu prietenii si cu familia) in "grafice de interese" (majoritatea consumatorilor sunt conectati cu necunoscuti cu care impartasesc aceleasi interese).
 
Solis a vorbit si despre problema economiei Like-urilor si despre din ce in ce mai multele companii care incearca sa scoata profit din fanii de pe Facebook. Exista chiar o cercetare care sustine ca fanii de pe Facebook cheltuie cu 72 de dolari ami mult decat fanii care nu sunt pe Facebook.

 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0