Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Brandul Activia a atras 4.500 de fani noi datorita unei aplicatii Facebook

Tags: activia, aplicatie activia, activia mic dejun, 50s, aplicatie facebook

Create spre entertainment-ul fanilor, aplicatiile Facebook constituie un grozav instrument de marketing si de atragere a noi fani. Iar cazul aplicatiei create pentru brandul Activia (Danone) este o dovada in acest sens.
Realizata de 50s, aplicatia de Facebook "Activia Mic Dejun" a inregistrat peste 12.000 de jucatori si a atras 4.500 de fani noi pentru pagina de Facebook Activia Mic Dejun, in patru saptamani de la lansare.
 
"Ne-am dorit sa avem mai mult decat o campanie de lansare, ne-am dorit o comunicare integrata si legata direct de rezultate. Am vrut sa cream o experienta simpla, dar interactiva pentru utilizatori ca sa inteleaga avantajele produsului. Cel mai simplu mod de a intelege este jucandu-te”, spune Andreea Bozoi (Connect Manager, Danone Romania).
 
Aplicatia face parte din campania integrata care promoveaza relansarea gamei Activia Mic Dejun, alaturi de un spot TV si activari in-store.
 

 
Folosind instructiunile, utilizatorii aplicatiei pot participa la ritualul de dimineata al personajului principal – Maria – ajutand-o sa-si aleaga rimelul potrivit, mic-dejunul si rochia si sa-si gaseasca geanta si cheile. La finalizarea jocului, utilizatorul este rasplatit cu un iaurt Activia Mic Dejun.


 
"Credem foarte mult in valoarea comunitatii Activia pe Facebook si ne bucuram sa ii putem rasplati pentru activitatea lor. Noi consideram ca experienta directa cu produsul aduce o valoare in plus like-ului de pe Facebook si daca reusim ca macar 30 % din utilizatori sa si incerce noile formule de Activia Mic Dejun, atunci ne putem declara multumiti de campanie", adauga Ionut Ciobanu (General Manager, 50s).
 
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0