Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Brandul Grolsh lanseaza prima platforma sociala dedicata romanilor cu idei indraznete

Tags: grolsh, platforma sociala, creativitate, experimentalist

Ca sa-si faca memorabil numele pe o piata ce abunda de branduri din aceeasi categorie, Grolsh a inteles ca trebuie sa fie diferit, sa gandeasca diferit si sa actioneze (la nivel de marketing) diferit. Asa se face ca a decis sa transforme experienta social media intr-una personala. Drept urmare a coborat de pe Facebook pe propria platforma sociala.
Brandul de bere Grolsh a lansat prima platforma sociala menita sa puna in lumina si sa canalizeze creativitatea consumatorilor intr-o comunitate online. Totul se petrece pe experimentalist.ro acolo unde romanii cu idei indraznete sunt indemnati sa-si etaleze inventivitatea si sunt pusi in legatura unii cu altii. Ideea e ca in final ei sa ii provoace la randul lor pe ceilalti experimentalisti pentru a-si verifica idei sau proiecte.
 
Experimentalist.ro e un fel de sala de brainstorming virtuala in care ai certitudinea ca au intrat cele mai vii minti de pe la noi. Si pentru ca de multe ori in brainstorming iese haos, aici conversatiile sunt organizate pe zece domenii de interes astfel incat sa gasesti intotdeauna discutii relevante: Sports & Outdoor, Design & Visual, Photography, Brainfood, Words, Music, Video, Tech & Gadgets, Lifestyle si DIY”, spun reprezentantii brandului.

Platforma se vrea a fi una de publishing, gandita astfel pentru a sustine generatia tanara si  ideile fresh, in asa fel incat oricine sa poata adauga continut. Utilizatorii pot sa isi pomoveze astfel lucrarile direct catre publicul care contribuie cu impresii si sfaturi la sectiunea dedicata. Intreaga opera expusa pe Experimentalist e denumita generic "drop" si poate fi vazuta de catre ceilalti in Stream. 



De asemenea, popularitatea experimentalistilor va fi evaluata folosind un algoritm care recompenseaza utilizatorii activi si apreciati cu un indicator mare de "karma".

La sectiunea Comunitate utilizatorii pot vedea ce experimentalisti au ales sa se inscrie deja pe platforma si ii pot aborda personal.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0