Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Care este lungimea ideala a unui tweet

Tags: tweet, mesaj, twitter, comunicare twitter, lungime mesaj

Cand vine vorba despre comunicarea social media, fiecare platforma are propriile ei reguli. Unele scrise si altele nescriese. Daca primele se gasesc in binecunoscutele äTermeni si conditiiö, celelalte se descopera prin experimentare si analize.
De exemplu, cei de la Track Social si-au propus sa identifice care este numarul ideal de caractere pe care ar trebui sa il aiba un mesaj postat pe Twitter.

Potrivit specialistilor, lungimea potrivita a unui mesaj pe Twitter este intre 70 si 110 caractere. Aceasta ar permite deopotriva transmiterea unor informatii importante, dar i-ar da voie si unei alte persoane sa isi adauge propriul comentariu in cadrului retweet-ului.  


„De regula, pe Facebook, rata de engagement scade pe masura ce creste lungimea mesajului postat. In schimb, pe Twitter, se intampla exact pe dos – engagementul creste pe masura ce creste lungimea mesajului”, spun cei de la Track Social.

Desigur, cum pe Twitter exista deja o limitare a numarului de caractere la 140, mesajele prea scurte nu prea ies in evidenta. In plus, utilizarea unei imagini menite sa faca cat 1.000 de cuvinte este mult mai putin obisnuita pe Twitter decat pe Facebook.

Totusi, specialistii subliniaza ca scrierea unui tweet de lungime medie (70-110 caractere) nu este o garantie a succesului, asa cum nici un tweet mai scurt ori mai lung nu este neaparat destinat esecului. Succesului unui mesaj postat pe Twitter depinde de multi factori, insa e bine sa se tina cont de cateva aspecte:

1. Afirmatiile scurte si agresive nu prea functioneaza pe Twitter, spre deosebire de Facebook.

2. Faceti apel la imagini pentru a creste in mod eficient un mesaj postat pe Twitter.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0