Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cat valoreaza un fan pe Facebook?

Tags: marketing, social media, facebook, fan, valorea unui fan

Un fan Facebook valoreaza 174 de dolari pentru un brand, in crestere cu 28% fata de anul 2012, conform unui studiu al unei companii de social media marketing, Syncapse.
Syncapse a lucrat impreuna cu compania de cercetare Hotspex si a aplicat un sondaj in randul a peste 2.000 de americani, in lunile ianuarie si februarie ale acestui an. Studiul, citat de mashable.com, a comparat fanii si nonfanii pe baza cheltuielilor, loialitatii fata de brand, inclinatiei de a face recomandari, valorii media si afinitatea fata de brand.

174 de dolari este o suma medie, care variza de la brand la brand:


 
Motivul care sta in spatele diferentelor este ca un consumator cheltuieste diferentiat pe Zara vs. Coca-Cola, de exemplu. Mai multi bani investiti inseamna un fan mai valoros.

Studiul face si comparatii intre fani si nonfani. Primii sunt mai activi in social media. Fanul obisnuit a dat Like la cel putin 10 pagini de brand. Pe de alta parte, aproape doua treimi din nonfani au dat Like la mai putin de 10 pagini de brand. Trei patrimi din fani sunt predispusi sa partajeze experientele pozitive si promotiile cu prietenii lor de pe Facebook. Aproape doua treimi dintre fani sunt predispusi sa impartaseasca o experienta negativa.

Sycapse nu este prima companie care incearca sa calculeze valoarea unui fan pe Facebook. O alta companie de social media, SocialCode, a pretins in 2011 ca un fan pe Facebook valoreaza 10 dolari, plecand de la presupunerea ca un clic costa 1 dolar. 
 
 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0