Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ce a mai inventat Facebook ca sa fie pe plac brandurilor

Tags: facebook pages, pages feed, sectiune branduri, pagini de brand

Criticat indelung pentru faptul ca a modificat algoritmul din spatele news feed-ului, obligand practic brandurile sa plateasca pentru promovarea in retea, Facebook vine impaciutor cu o noua gaselnita menita sa reechilibreze situatia.
Gaselnita se numeste „Pages Feed”, apare in partea stanga a site-ului, in submeniul „Pages” si aduna laolalta toate postarile brandurilor. Noua sectiune este practic un alt news feed doar ca dedicat in exclusivitate mesajelor paginilor de brand. Astfel,  utilizatorii pot vedea doar noutatile de pe paginile lor preferate, fara a fi deranjati de mesajele prietenilor lor.



Sectiunea Pages nu schimba insa forma News Feed-ului si nu afecteaza in niciun fel informatiile care apar acolo, ci doar separa continutul paginilor de brand carorara utilizatorii le-au dat like de mesajele postate de prietenii si cunoscutii din retea.

Facebook a fost acuzat recent ca update-urile de la diferitele pagini se pierd în fluxul News Feed. In plus, modificarile aduse algoritmului din spatele News Feed-ului (algoritm ce determina care update-uri apar si la ce utilizatori) fac ca nu toti fanii unui brand sa vada toate postarile acestuia.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0