Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ce e mai tare ca Like? Butonul Want

Tags: facebook, like, buton, want, comert facebook,

Facebook stie deja ce ne place. In viitorul apropiat insa ar putea sti si ce ne dorim. Reteaua de socializare are in plan introducerea unui buton ”Want” (“Vreau”) menit sa dezvaluie obiceiurile de consum ale utilizatorilor, scrie Huffington Post.
Introducerea unui buton “Want” ar putea transforma reteaua de socializare intr-un loc destinat cu precadere consumului si ar putea sa duca la un moment dat la posibilitatea achizitionarii produselor direct prin intermediul site-ului. Cu alte cuvinte, comertul ar putea deveni suportul principal al unei retele concepute initial pentru socializare.

Totusi, un purtator de cuvant al Facebook a precizat pentru cotidianul amintit ca “testam mereu noi aplicatii, dar nu avem nimic nou de anuntat”.

Butonul “Want” ar fi in masura sa faca din Facebook  un partener de publicitate pentru marile companii care cauta o audienta larga. Cunoasterea dorintelor consumatorilor este un element foarte important pentru publicitari, care ar putea folosi cele informatii pentru a ajunge la utilizatorii platformei in timp real, personalizandu-si ofertele dupa dorintele lor.

In plus, daca un utilizator isi manifesta deschis ca isi doreste o pereche de incaltaminte Puma– prin apararea butonului “Want” – compania concurenta Nike ar putea instantaneu sa bombardeze acel utilizator cu reclame la propriile similare.

Potrivit Huffington Post butonul “Like” isi va pierde din importanta: “Like” nu presupune ca utilizatorul vrea sa se implice sau sa actioneze, in timp ce “Want” arata faptul ca utilizatorii vor lua o decizie precum cea de a cumpara un produs.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0