Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ce regrete are Steve Balmer la plecarea de la Microsoft

Tags: marketing, steve ballmer, microsoft, ceas inteligent, tissot

Steve Balmer nu mai are asa de mult timp la conducerea Microsoft, asa spune acm tot ce are pe suflet, marturisindu-si cele mai mari regrete. La o intalnire recenta cu analisti financiari, Balmer spune ca ar fi trebuit sa intre mai repede pe piata telefoanelor, relateaza Huffington Post.
De ce nu a facut-o? Pentru ca Windows Vista i-a distras atentia de la segmentul de dispozitive si software pentru mobile.
 
“Daca exista un lucru pe care il regret, este acela ca a existat o perioada de la inceputul anilor 2000 cand ne-am concentrat atat de tare pe ce am avut de facut in jurul lui Windows, platforma pentru sisteme PC, incat nu am putut redistribui talentele catre noile dispozitive mobile, smartphone-ul. Acela ar fi probabil lucrul pe care il regret cel mai mult, pentru ca timpul pe care l-am pierdut cu Windows Vista putea fi alocat altfel. Era poate mai bine pentru Windows si pentru noi sa ne fi axat de la momentul respectiv pe noile dispozitive mobile”, a afirmat Steve Ballmer.
 
Balmer nu a facut comentarii la adresa Windows 8, pentru a nu pune in pericol succesul acestuia, desi produsul a ajuns la numarul de vanzari facute de Vista.
 
Dar nici nu a comentat in legatura cu esecurile epopeice inregistrate de companie de-a lungul carierei sale. Va reamintim noi doua dintre ele.
 
1. Ceasul Spot 
 
Lansat in 2004, ceasul Smart Personal Objects Technology (SPOT) era conectat la radioul FM al Microsoft (MSN Direct) si transmitea vremea, stiri si scorurile sportive. Microsoft a bagat o multime de bani in aceste ceasuri inteligente, facand parteneriate cu Fossil, Suunto, Swatch si chiar cu Tissot. Acesta din urma a creat un produs de lux cu ecran tacticl care costa 800 de dolari. Criticii si consumatorii nu l-au placut. Un reviewer de la Washington Post, Rob Pegoraro, a testat un Suunto de 300 de dolari si a declarat: "[E] prea mare, prea urat, prea inutil, prea scump (mai ales ca te incarca cu un abonament de 9,95 dolari pe luni la serviciul de date al radioului MSN Direct)." 
 
Ceasul nu a mai fost fabricat din 2008.
 
2. MSN TV
 
Televiziunea Microsoft, MSN TV, a fost un serviciu care le permitea utilizatorilor sa acceseze internetul via ecranul televizorului. Produsul, care era, intr-adevar, inaintea vremii sale, a esuat, netrecand de 1 milion de abonati. 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0