Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ce-ti scapa din vedere cand spui social media?

Tags: brand, social media, platforme, strategii, target, comunitate online

Poate ca atunci cand spunem social media ne gandim imediat la Facebook si la cat de multe informatii putem promova prin intermediul acestei retele. Social media include insa si blogurile, micro-blogging-ul (Twitter), retelele de socializare (LinkedIn), programarea si promovarea evenimentelor online, precum si continutul video.
De ce e bine sa avem toate aceste aspecte in vedere? Pentru ca astazi vizibilitatea unui brand este asigurata de astfel de medii, iar relatiile cu clientii si rezolvarea unor conflicte pot fi gestionate mult mai usor.

Fenomenul de social media are o latura virala implicita si ajuta la promovarea unei afaceri prin ceea ce numim "word-of-mouth", iar a dezvolta un business fara a avea si aceste "avataruri" in social media reprezinta deja un minus semnificativ.

Atunci cand afacerea este a noastra sau, daca avem noroc, ne este draga si dorim sa o dezvoltam cat mai mult, incepem sa lucram cu oameni care ne plac pentru ca avem posibilitatea sa ii alegem.

Social media a deschis astfel portile catre lumea intreaga, a creat conexiuni intre profesionisti care pana nu demult pareau imposibile si a dus la dezvoltarea unora dintre cele mai interesante concepte, branduri si proiecte din momentul actual doar pentru ca cele mai creative minti au dorit sa lucreze cu oameni la fel de talentati si ingeniosi.

Este important sa alegi platformele pe care doresti sa le folosesti, iar acestea vor fi selectate in functie de cele care vor fi cele mai avantajoase pentru prezenta ta in online. In cazul in care mai multi oameni se ocupa de acest sector, este esential ca politica de brand sa fie una omogena.

Pentru a crea o comunitate in mediul online, este bine sa oferi informatii de calitate si de interes si sa atragi astfel prin ceea ce reusesti sa aduci in plus si de valoare.

O campanie de succes in social media implica analize, planificare, implementarea strategiilor si supravegherea ulterioara a modului in care sunt derulate aceste tehnici. E bine sa reusim sa mentinem un control asupra acestor strategii. Daca ne vom extinde prea mult granitele, nu vom mai reusi sa mentinem in mod eficient nicio relatie cu targetul nostru prin social media.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0