Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cine a luat aurul olimpic in materie de social media

Tags: social media, sponsori olimpiada, jocuri olimpice londra, promovare retele sociale, coca cola

Pe langa competitia sportiva propriu-zisa, Jocurile Olimpice de la Londra au gazduit o adevarata si pe alocuri inversunata competitie social media, una desfasurata intre principalii sponsori ai evenimentului.
Unmetric, o companie care urmareste prezenta online a brandurilor, a realizat in acest sens o analiza care a dezvaluit dimensiunea si impactul campaniilor social media ocazionate de Olimpiada din 2012. 
 
„Jocurile Olimpice reprezinta cel mai mare eveniment al tuturor sporturilor, ce aduna laolalta cei mai buni sportivi din intreaga lume. Acest lucru se reflecta inclusiv in numarul mare de sponsori ai evenimentului si in eforturile lor social media. In acest peisaj competitiv, brandurile fac tot ce pot pentru a fi echivalentul de business al sportivului Michael Phelps. Acest raport analizeaza in profunzime eforturile lor ilustrand cine a castigat de fapt competitia de pe Facebook, Twitter si YouTube”, spun realizatorii studiului
 
Coca-Cola este de departe regina comunicarii social media, situandu-se pe prima pozitie pe toate retelele de socializare. Succesul sau se datoreaza in buna parte campaniei sale globale „Mote to the Beat”, care ii indemna pe fani sa incarce videoclipuri muzicale create de ei insisi.
 
Coca-Cola este urmata indeaproape de McDonald’s. De altfel, lantul fast food a fost cel mai prompt in a le raspunde fanilor dintre toti sponsorii de la Olimpiada. Omega in schimb a postat continutul cu cel mai puternic engagement, iar Panasonic a dezamagit fiind pe ultimul loc la toate categoriile.

The social challenge olympic sponsors on social media - Infographic
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0