Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Creeaza cele mai bune relatii publice

Tags: social media, relatii publice, imaginea companiei, clienti, conflicte

Modul in care gestionezi relatiile publice pot sa iti duca afacerea pe o noua treapta sau pot sa o scufunde. Relatiile publice pozitive transmit potentialilor clienti ca reprezinti o companie in care pot avea incredere in vreme ce conflictele vor lasa mereu impresia unei companii care trebuie evitata.
Apropierea de clienti trebuie facuta in vreme ce sunt evidentiate lucrurile bune de care se ocupa compania, fie ca vorbim de donatii, investitii sau salarii mari acordate angajatilor.

In primul rand, intre companie si comunitate trebuie sa existe o relatie, un schimb. Compania trebuie sa fie implicata si sa ofere comunitatii lucruri de valoare, fapt care se va reflecta in imaginea companiei.

Crearea unor noi locuri de munca poate fi din nou un aspect pozitiv, alaturi de recompensarea salariatilor in mod echitabil, in functie de reusitele acestora.

In plus, compania trebuie sa comunice eficient prin intermediul platformelor de socializare si sa fie vizibila in online. Clientii si oamenii interesati de companie trebuie sa aiba posibilitatea de a contacta reprezentanti ai companiei. Mesajele lansate in social media trebuie sa evite intotdeauna situatiile care pot crea conflicte.

Chiar daca online-ul are o influenta semnificativa, celalalte canale media (televiziunea, radioul, publicatiile) nu trebuie sa fie neglijate. Construieste-ti reputatia profitand de aceste mijloace de comunicare si afiseaza intotdeauna imaginea unei companii care merita respectul clientilor.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0