Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum a relansat Ursus brandul Pegas

Tags: ursus, pegas, bicicleta, campanie, aplicatie facebook, kubis

Inainte de `89 era unul dintre cel mai renumite si indragite branduri romanesti, visul oricarui copil si nostalgia adultilor de pe urma. Pegas era bicicleta ce aducea bucuria pe doua roti. Si pentru ca de la o vreme brandul da semne sa renasca, Ursus a decis sa-i intinda o mana de ajutor.
Ajutorul este unul cu efect de promovare si consta intr-o aplicatie de Facebook, creata de Kubis Interactive, ce reproduce un traseu de bicilcleta prin tara. Se numeste "Turul Romaniei cu URSUS si Pegas" si include 5 orase romanesti (Bucuresti, Constanta, Brasov, Sibiu si Cluj) prin care utilizatorii pot trece daca inceplinesc anumite probe ce le pun la incercare indemanarea, viteza si priceperea.
 
"O reteta de succes in dezvoltarea aplicatiilor de Facebook este ca mecanismul sa fie usor de inteles si simplu dar in acelasi timp engaging, cu premii diversificate pe anumite paliere de participare si optiuni de share si member-get-member pentru o crestere de awareness si participare marita", spun reprezentantii agentiei. 

Asa se face ca s-a optat pentru trei modalitati de premiere a utilizatorilor: premii pentru participare, premii pentru cei care isi atrag si prietenii in joc si premii pentru perseverenta.

Proiectul este sustinut prin intermediul unor campanii de Facebook Ads targetate si a unei campanii de bannere pe site-urile si comunitatile de biking din Romania.

"Ursus este alaturi de adevaratele valori romanesti si de aceea a decis sa sustina relansarea Pegas, probabil cea mai iubita bicicleta din Romania. Atunci cand am auzit despre initiativa celor de la Pegas, ideea unei colaborari a venit in mod firesc. Am decis sa promovam reinventarea celebrei biciclete printr-o aplicatie gazduita de pagina noastra de Facebook, dorind astfel sa le facem cunostinta celor peste 200.000 de fani pe care ii avem in acest moment cu noul Pegas intr-un mod interactiv. Fiindca vorbim despre biciclete in contextul valorilor romanesti, am considerat ca cea mai potrivita varianta de a integra cele doua elemente este un tur virtual al Romaniei alaturi de Ursus si Pegas", explica Emma Bucur (Junior Brand Manager, Ursus).

Aplicatia are deja aproape 30.000 useri care au petrecut un timp mediu de peste 7 minute.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0