Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum sa abordezi clientii dificili

Tags: clienti, afacere, dorinte, companie, antreprenori, proprietari

Probabil orice manager a avut de-a face de-a lungul carierei sale cu clienti dificili, pentru care orice ar fi facut nu era de ajuns.
Nu sunt putini clientii care ridica tonul ori se adreseaza intr-un mod total nepotrivit oamenilor de afaceri atunci cand sunt nemultumiti sau cand au impresia ca ceva nu merge conform planului lor.

Cu asemenea clienti trebuie sa ai multa rabdare, sa le rezolvi intotdeauna problemele si sa fii la dispozitia lor oricand isi doresc.


Iata cum poti sa faci asta:


1) Atentia



Clientii nemultumiti pot aparea oricand si de oriunde, asa ca trebuie sa fii atent la ceea ce se intampla in compania ta, pana la cele mai mici detalii. Incearca sa descoperi prin in termediul retelelor de socializare ce le place si ce nu ii atrage pe clienti la produsele tale si incearca sa remediezi lucrurile. E adevarat, niciodata nu poti multumi pe toata lumea, insa poti incerca!


2) Recunoasterea


Acesti clienti, ale caror dorinte vei reusi cu greu sa le indeplinesti, trebuie sa ii recunosti de la prima intalnire, pentru a stii ca trebuie sa le acorzi o atentie speciala. O sa iti dai seama cu usurinta care sunt aceste persoane, nemultumite vesnic,  deoarece vor folosi multe elemente de ironie, vor incerca sa te ia peste picior, ba chiar vor ridica tonul pentru a arata cat de importanti sunt.


3) Actiunea


Clientii dificili trebuie sa obtina de fiecare data ceea ca isi doresc. Un vechi proverb spunea "un client multumit va spune altor 10, unul nemultumit va spune altor 100". Recunoaste ca ai gresit daca asta ii va multumi si intreaba cu ce ii mai poti ajuta.


4) Socializarea


Stii ca ai cativa clienti pe care produsele tale ii multumesc mai greu? Incearca sa schimbi asta! Mentine o legatura constanta cu ei, fii amabil, multumeste-le pentru timpul acordat si poate vei reusi sa le schimbi parerea.

Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0