Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum sa castigi 40.000 de fani in 2 luni de campanie: Exemplul Cremita

Tags: cremita, aplicatie facebook, campanii facebook, tu de ce iubesti cremita, strategad

Prietenia cu Facebook nu reprezinta pentru branduri doar un alt mediu de comunicare, ci si un mod la indemana de a atrage noi fani. Asta daca stii cum sa interactionezi cu utilizatorii si, mai ales, cum sa ii faci sa te placa.
Dupa doua luni si doua campanii de primavara, brandul Cremita s-a ales cu peste 40.000 de fani pe cea mai mare si renumita retea de socializare: Facebook. .
 
"Cremita vrea sa te cunoasca" si "Tu de ce iubesti Cremita?" sunt doua proiecte create de Strategad care au avut ca obiectiv cunoasterea si premierea celor mai fideli fani.
 
Primul dintre ele propunea utilizatorilor sa isi construiasca numele folosind ambalaje de biscuiti Cremita, urmand ca fotografiile sa fie adaugate intr-o galerie a fanilor pe pagina de Facebook. In urma acestui proiect, comunitatea de Facebook Cremita a obtinut peste 18.000 de fani noi intr-o perioada de 4 saptamani.

Cel de-al doilea proiect, aplicatia "Tu de ce iubesti Cremita?", a continuat aceeasi idee. Lansata pe 5 aprilie, aplicatia includea un mecanism in 3 pasi: utilizatorii alegeau motivele pentru care iubesc Cremita si convingeau un prieten sa incerce biscuitii. Dupa ce faceau dovada (video sau foto) ca au incercat produsul, ambii participanti intrau in tragerea la sorti pentru castigarea premiilor puse la bataie de brand. In decurs de 4 saptamani aplicatia a inregistrat un numar de peste 1.000 de utilizatori, iar 10% dintre acestia au recomandat produsul prietenilor.

"Ne-am propus sa implicam mai mult utilizatorii Facebook in tot ceea ce inseamna experienta lor cu brandul Cremita. Astfel, ambele campanii desfasurate au fost gandite ca o modalitate de prezentare brand-consumator intr-un context informal. La finalul a doua luni de la momentul lansarii campaniilor, am adus comunitatea Facebook de la 18.000 de fani la peste 60.000. Si numaram in continuare", spune Alin Chiriac (Managing Partner Strategad).
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0