Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum sa folosesti corect social media la birou

Tags: social media, faceboo, twitter, monitorizare

Mesajele fanfaronade despre sef sau locul de munca au fost odata ca nicodata rezervate discutiilor de dupa serviciu, la bar, dar angajatii au acum o noua voce, pe social media.Atentie insa, caci plangerile legate de serviciu care apar pe site-uri populare, cum ar fi Facebook sau Twitter, pot sa atraga inchiderea contractului de munca.
Sfaturi care te ajuta sa te porti inteligent pe social media:

1. Ganditi-va inainte de a scrie.
 
Un test bun este urmatorul: imaginati-va postarea sub forma unui titlu pe prima pagina a ziarelor. Pe un site de social media, audienta este, in principiu, nelimitata, iar continutul publicat nu se mai sterge. Chiar daca postam o poza si o stergem apoi repede, "repede" nu e suficient si este posibil ca cineva sa o fi copiat deja.

2. Alegeti-va prietenii cu grija.
 
In reteaua voastra ar trebui sa intre doar oameni in care aveti incredere. Fiti selectivi, pentru a evita eventuale probleme.
 
3. Scrieti mesaje pe social media in timpul liber si pe calculatorul de acasa.
 
Incercati sa va restrangeti activitatea pe Facebook si Twitter pe calculatorul personal. Oricum, multi angajatori au interzis deja accesul la astfel de site-uri.
 
4. Mentineti o nota pozitiva a dialogului.
 
Social media poate fi o modalitate excelenta de gazduire a conversatiilor despre o promovare recenta sau despre ultimul eveniment al companiei. Anumite teme, cum ar fi secretele comerciale, nu ar trebui sa apara online. Acelasi lucru este valabil si pentru comentariile negative la adresa companiei sau a sefului. Exista departamente, in cadrul unor organizatii, care cu asta se ocupa: monitorizarea imaginii online a brandului.
 
5. Intelegeti bine setarile privind confidentialitatea.
 
Acestea pot sa para ciudatele, dar alocati ceva timp pentru a le intelege. Cel mai bine este sa aveti filtre si sa grupati colegii si sefii in cercuri separate, pentru ca anumite informatii sa nu ajunga la toata lumea.

 
Autor: Madalina Alexe


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0