Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum se folosesc companiile de email pentru a-si urmari clientii pe Facebook

Tags: facebook, reclame facebook, custom audiences, audiente facebook, targetare facebook

Noul produs Facebook destinat advertiserilor si numit Custom Audiences le permite acestora sa se foloseasca de adresele de email si numerele de telefon ale utilizatorilor pentru a-si targeta mai bine reclamele.
Practic, orice companie care are deja o baza de date cu email-urile clientilor poate sa o suprapuna bazei de fani existenti pe Facebook pentru ca astfel acestia sa fie inclusi in targeturile pentru promovare.
 
Instrumentul a fost lansat oficial in luna septembrie si le permite advertiserilor sa includa in targetul de promovare inclusiv clientii care nu sunt fani ai brandului pe Facebook. Custom Audiences utilizeaza adrese de email, numere de telefon si ID-uri Facebook pentru a identifica cu exactitate utilizatorii inclusi in targetul companiei.
 
Cum functioneaza
 
In prima faza, companiile identifica acele grupuri de persoane pe care vor sa le targeteze indiferent de tipul de CRM utilizat (Outlook, Gmail, baze Excel). Apoi, cu ajutorul Power Editor (un instrument al Facebook dedicat advertiserilor), companiile incarca datele de contact ale clientilor pentru a gasi similaritati in baza de fani de pe Facebook. In baza acestor date, reteaua de socializare creaza o audienta generala pentru reclamele companiei. Astfel, respectivele persoane nu trebuie sa fie neaparat si fani ai paginii de brand pentru a fi expusi la reclamele acesteia.
 
Pentru a imbogati inca si mai mult lista, se poate adauga de asemenea targetarea in functie de locatie si date demografice. Deocamdata, serviciul este gratuit pentru branduri.
 
AdParlor, unul dintre partenerii Facebook in materie de marketing strategic, a anuntat ca unul dintre clientii sai importanti a lansat recent o campanie de targetare a reclamelor utilizand instrumentul Custom Audiences, in urma careia vanzarile i-au crescut de 25 de ori.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0