Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum va arata noul buton Want de pe Facebook

Tags: facebook, buton want, buton vreau, imagini buton want

Cu schimbarile-i strategice si succesive din ultimul an, e tot mai clar ca Facebook nu are de gand sa ramana o imensa si simpla casa a socializarii online. Sutele de milioane de oameni pe care-i tine sub acoperis trebuie sa deconteze cumva gratuitatea interactiunilor digitale pe care le au cu prietenii, rudele ori fostii colegi de liceu. Iar asta se face prin comert si publicitate.
Saptamana trecuta au aparut primele informatii legate de posibilitatea ca Facebook sa introduca un buton „Want” menit sa dezvaluie obiceiurile de consum ale utilizatorilor. Desi oficialii companiei nu au confirmat stirea (dar nici nu au infirmat-o), Tom Wadddington, un blogger american, pare sa fi descoperit cum va arata acest buton analizand codul OpenGraph al Facebook. Waddington explica pe blogul sau intreaga procedura care a dus la desoperirea butonului „Want”.
 


 
Introducerea unui buton “Want” ar putea transforma reteaua de socializare intr-un loc destinat cu precadere consumului si ar putea sa duca la un moment dat la posibilitatea achizitionarii produselor direct prin intermediul site-ului. Cu alte cuvinte, comertul ar putea deveni suportul principal al unei retele concepute initial pentru socializare.
 
Astfel, noul buton ar fi in masura sa faca din Facebook  un partener de publicitate pentru marile companii care cauta o audienta larga. Cunoasterea dorintelor consumatorilor este un element foarte important pentru publicitari, care ar putea folosi cele informatii pentru a ajunge la utilizatorii platformei in timp real, personalizandu-si ofertele dupa dorintele lor.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0