Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

De ce a renuntat General Motors la publicitatea pe Facebook. Motivul real

Tags: facebook, general motors, publicitate facebook, reclame facebook

In urma cu doua saptamani, cel de-al treilea mare advertiser al Americii anunta ca renunta la publicitatea platita pe Facebook pentru care avea alocat un buget de 10 milioane de dolari. General Motors isi motiva decizia prin aceea ca reclamele de pe retea nu sunt eficiente. Dar sa fi fost acesta motivul real al deciziei sale? Se pare ca problema este mai complexa de atat.
Potrivit unor surse din interiorul companiei, citate de Adage, GM isi dorea chiar mai multa publicitate pe Facebook, iar Facebook n-a vrut sa-i ofere.
 
In cadrul unei intalniri dintre managerii de top ai GM si cei ai retelei de socializare, reprezentantii producatorului de masini au pus in discutie posibilitatea ca brandurile lor sa beneficieze de reclame mai mari si de mai mare impact.
 
Pentru GM audienta de care dispune Facebook era interesanta, nu insa si formatul reclamelor sale. Compania isi dorea mai mult decat cateva mesaje de tip sponsored stories sau micile casute publicitare din partea dreapta a paginii. GM vroia sa ia cu asalt o pagina intreaga, iar Facebook i-a spus „nu”. Si pentru ca i-a spus „nu”, producatorul de automobile si-a luat jucariile si a plecat cu totul.
 
Aceasta intamplare este menita sa ilustreze cam ce tensiuni exista intre Facebook si marile companii in cautare de promovare pe retelele sociale. In vreme ce advertiserii incearca sa-si faca simtita prezenta intr-un mod cat mai agresiv, Facebook incearca din rasputeri sa nu cada in pacatul publicitatii excesive, care ar transforma reteaua intr-un loc al brandurilor si nu al utilizatorilor.   
 
Multi cred insa ca odata cu listarea la bursa, Facebook va avea inca si mai mult de furca cu pretentiile companiilor care isi fac publicitate in retea. In fond, veniturile sale sunt legate ombilical de investitiile lor, iar Facebook trebuie sa-si multumeasca si proaspetii actionari.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0