Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

De ce Facebook, Twitter si Instagram isi blocheaza reciproc continutul

Tags: marketing, social media, facebook, twitter, bani, blocare continut

Pe 4 martie, TweetDeck - un serviciu Twitter dedicat administrarii mai multor conturi social media, a lansat pe tacute o ultima salva in razboiul social media.
Serviciul a anuntat ca renunta la sprijinul pe care-l ofera integrarii Facebook. Nu este prima oara cand titanii social media se confrunta direct. Vanzoleala a inceput in iulie, la scurt timp dupa ce Instagram a fost achizitionat de Facebook:

Prima si prima data, Twitter a scos din functiune caracteristica ce le permitea utilizatorilor Instagram sa importe follower-i direct din Twitter;

Instagram s-a razbunat si a eliminat orice posibilitate de a sharui poze pe Twitter;

Mai recent, Facebook a facut si el o miscare de a-i bloca pe utilizatorii noului serviciu Twitter de video-sharing, Vine, in accesarea listei de prieteni de pe facebook direct din aplicatie;

Anul trecut, Twitter a indepartat o caracteristica care le permitea utilizatorilor sa posteze tweet-uri pe LinkedIn si a taiat accesul Google la datele de cautare in timp real. 

Intre timp, Google a inceput sa-si promoveze agresiv butoanele de Google+ pe site-urile tertilor, ca o alternativa la ubicuul indemn de conectare prin Facebook.

Pentru utilizatorii care-si amintesc vremurile nu prea indepartate cand Facebook, Twitter si alte retele de socializare se jucau frumos impreuna, iar continutul sarea fara efort de la o platforma la alta, schimbarile recente sunt deranjante. 

Din pacate, ecosistemul armonios al retelelor de socializare a disparut. Ceea ce poate afecta serios activitatea uilizatorilor obisnuiti, dar si celor din lumea afacerilor.

Dintr-o perspectiva de business, logica recentelor actiuni ale Twitter, Facebook si ale altor retele nu este greu de descifrat> prima responsabilitate a fiecarei retele este cresterea, adica atragerea unui numar cat mai mare de utilizatori, in timp cat mai scurt. 

Initial, era logic ca retelele sa fie deschise. Retelele de socializare fac insa bani din vinderea de reclame. Asa ca, de la un punct incolo, nu mai este in interesul lor sa sharuiasca continut si sa trimita utilizatorii spre alte site-uri.

Fiecare vrea mai multi utilizatori petrecandu-si mai mult timp pe site-ul propriu. Mai multe perechi de ochi inseamna mai multi bani.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0