Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

De ce marile corporatii pun frana la social media

Tags: social media, studiu, facebook, twitter, implicarea clientilor, marketing

Un nou studiu citat de entreprenuer.com spune ca, in ultima vreme, social media sunt neglijate de afaceri. Concluziile unui raport recent efectuat de Centru de Cercetari de Marketing al Universitatii din Massachusetts spun ca utilizarea social media in randul marilor companii americane isi pierde din vigoare.
Mai precis, mai putin de un sfert din primele 500 de companii din SUA (conform clasmentului revistei Forbes) au acum un blog public, acelasi procentaj raportat si in studiul de anul trecut. 
 
Utilizarea site-urilor Twitter si Facebook in randul acelorasi 500 de companii s-a oprit si ea din crestere. Anul acesta, 62% din corporatii au profitat de optiunea de promovare pe Twitter, o crestere de doar 2% fata de 2010. In acest an, 58% dintre companii isi ingrijesc pagina de Facebook, fata de 56% anul trecut.
 
Totusi, studiul amintit indica faptul ca in cazul companiilor mai mici (mai precis, acelea incluse in lista celor 500 de companii cu cea mai rapida crestere) exista de doua ori mai multe bloguri decat al suratelor lor mai mari. 71% din acestea au pagini de Facebook si 59% folosesc Twitter, in mod regulat.
 
Ceea ce inseamna ca firmele mai mici pun mai mult accent pe comunicarea deschisa cu clientii. Sau poate fi vorba si despre structura interna si cultura acestor companii in crestere.
 
Companiile foarte mari au cel mai mult de pierdut adaugand al cincilea P (Participare) la mixul traditional de marketing (Produs, Pret, Plasament, Promovare). Refuzand riscul si protejandu-si excesiv pozitia pe piata, liderii corporatisti au mult prea multi avocati si mult prea mult plumb atarnat de coada pentru a intra cu pieptul inainte in aceasta poveste a implicarii directe a clientilor si prospectilor.
 
Numai ca aceiasi lideri nu reusesc sa inteleaga faptul ca implicarea clientilor apare si cu, si fara binecuvantarea lor. Alegand sa observe si sa participe activ, pot preveni miscari nedorite.

 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016